Downton Abbey Season 6: Episode 3 review

Moment, na který všichni čekali.






Celou epizodu jsem jaksi nemohla setřást z obličeje ten přihlouplý úsměv. Snažila jsem se, ale svatební epizoda Mr. Carsona a Mrs. Hughes (nyní už Carson) mi to prostě nedovila. Za love story majordóma a hospodyně se skrývá poměrně legrační příběh, neboť vše, co jsme včera večer mohli vidět je v podstatě vydobyto fanoušky ( a Jimem Carterem). Lord Fellowes se musel smát, když jeho stoický majordóm pod jeho perem najednou zmatkuje a nervózně tančí po své pracovně.


Tato svatební epizoda se stejně jako dvě předchozí nesla v příjemném duchu. Jako bychom se na samotný závěr přesunuli do dob první série, kdy největší problémy byla ukradená tabatěrka a služebná v jídelně. 




V tomto díle byly hlavním dramatem svatební šaty Mrs. Hughes. Mrs. Patmore se jaksi nepozdávalo to, co si její nadřízená a kamarádka hodlá obléct na svůj vysněný den, a tak jí objednává šaty, které se jí líbily v módním katalogu. Jenže ony šaty na obrázku vypadaly o hodně lépe. takže se schválením Lady Mary se pokusí, je vylepšit pomocí šatníku hraběnky, ovšem hraběnka je po náročném dni načapá a vynadá jim, posléze se jí ale sama omluví, kabát, který si zkoušela, ji věnuje. Uf, to je drama, ani jsem nedutala. Já vím, dělám si z toho legraci, ale je to opravdu příjemný relax a opravdu se těším z toho, že si u svého seriálu konečně odpočinu a nestresuji nad vězeňskými motivy a jinými ultra dramatickými dějovými liniemi. 


Vězeňský děj mě přivádí k Anně a jejímu manželovi. Anna je opět těhotná. Jsem ráda, ale zároveň musíme mít na paměti, že sledujeme teprve třetí díl, a tak tedy nevím jestli je to šťastná zpráva nebo ne a nepřinese více starostí než radosti. Každopádně bych ocenila, kdyby se Lady Mary zdržela komentářů na téma Batesova "výkonnost". Ano, chápu, jasný signál, že sex na panství již není tabu, ale tuto sérii jsem opravdu někdy slyšela toho víc, než bych chtěla.

Mezitím její mladší sestra si v Londýně buduje svoje nové já. Převzala byt a redakci po (stále nebudu říkat zesnulém - doufám, že tomu tak není) Mr. Gregsonovi a opravdu se v tom našla. Mrs. Skinner, editor jejího časopisu si konečně sbalil svých pět švestek (Mimochodem jsem se docela zasmála, když se nám Mr. Skinner ukázal osobně, zatím byl pouze tajná osoba na telefonu. Moje matka - také věrná fanynka DA - se mi snažila namluvit, že by nakonec mohli být s Edith dobrá partie. Potom, co se mi naskytl pohled na obří ropuchu s nejméně třemi bradami, nezbylo mi nic jiného než se smát.) 

 

A konečně Bertie. Pamatujete si Bertieho? Ne? Ten správce? Z vánočního speciálu? Matně? Dobře. Každopádně Bertie se ocitl v Londýně a náhodou se srazil s Lady Edith. Vypadá jako milý chlapík a hlavně scéna, kdy Edith pomáhá v redakci, byla opravdu roztomilá. 



Když jsme u té roztomilosti, měla bych se již vrhnout na to na, co všichni čekáte. Ale dříve než to udělám, tak nám zbývá ještě pár dějových linek.

Thomas. Chudák Thomas. Nechci, aby se podmajordóm stal synonymem pro Edith, on to má totiž ještě horší (hlavně Edith není gay ze třetí třídy). Mr. Barrow by si chtěl nechat otevřené zadní vrátka, a tak pokukuje po inzerátech v Timesech. Ani druhý pokus v hledání vysněné práce, ale bohužel nevyšel. 
U nemocničního duelu spím. Chtěla jsem se vymluvit na vypadnutí internetu nebo jiné katastrofy, ale budu počestná a nebudu lhát.


Den D. Hodina H. Minuta M. A Mrs. Hughes je nyní Mrs. Carson. Bude mi trvat delší dobu než si na to zvyknu. Svatba to byla pěkná (ale nic nepřekonává svatbu manželů Batesových, jak správně podotkl sám Mr. Bates, přestože že byla skromnější). 


Zaměstnanci panství si slavnostně vyměnili svatby, Mrs. Patmore vzlykala do kapesníčku, házelo se rýží a všechno byla boží. Na recepci, která, ano, se konala ve škole, pronesl     Mr. Carson ódu na svoji ženu a pak přišel ten nejnečekanější (ovšem pro bláznivé fanoušky velice očekávaný) svatební dar - Tom Brason se svoji dcerkou. A pokud jste se do té doby neroztekli jako zmrzliny o horkém dni, tak rozhodně scéna, kdy Sybbie objímá svého bratránka a sestřenku, vás k tomu donutila. No, mě by mohli mazat na chleba. 

Komentáře

Oblíbené příspěvky