First look: Downton Abbey Season 5

BIG BIG BIG SPOILER ALERT! 
SAKRA SAKRA SAKRA! Oh shit! SHIT SHIT SHIT. What the f*ck! This:

Bates, recyklovaný vězeň?


 


Takže jako fakt? Zase recyklujeme. Já vím, že recyklování je ekologické a smysluplné, ale myslím, že v tomto případě to není ani ekologické ani to nenapomáhá životnímu prostředí. Ach jo, já nechci, aby toto byla moje poslední série s DA, já to nechci vzdát, ale když nemám na vybranou...

Nevěra v srdci panství



Cora a její tajný "milenec" pro mě byl šok jen tak na půl. Přiznám se, že když jsem přemýšlela nad možnými story lines pro pátou sérii na Coru jsem tak trochu zapomněla - stejně tak jako Fellowes v minulé sérii. Takže tady máme drama Cobert fans!

Tom a Tony



A je to tady. Nejočekávanější storyline  letošní série (které mě ani trochu nezajímá). "Koho si vezme lady Mary?" Lady je na honu společně s Tomem a vlastně-ne-už-zadaným svůdníkem Tonym a jsem si jistá, že Charles je někde schovaný ve křoví :-)
Dámy a pánové, tohle bude bitva čistě pouze Tonym a Charlesem, Tom má přece schovanou učitelku ve vsi, která, přiznejme si, je vůbec někomu sympatická?
(PS: Jsem si jistá, že ten kabát už na sobě měla ve Christmas special 2011!)

Mamina Edith



Jsem si na 100 procent jistá, že u shledání Edith se svou holčičkou budu brečet jako želva. Búúú.

* veliké díky: http://www.farfarawaysite.com/section/downton/gallery5/gallery.htm

Komentáře

Oblíbené příspěvky