Paddington - první dojmy


Před chvílí jsem se vrátila z kina. S prďolatama jsme se vydali na Paddingtona a musím uznat, že i přesto, že jsem to viděla s dabingem a bylo to určené pro malé děti, jsem se naprosto skvěle bavila a opravdu se za to nestydím.
Hugh naprosto exceloval, role nabručeného, ale přesto laskavého a odvážného Mr. Browna mu padla jako ušitá. Možná, že se mi i více líbil tady než v DA. Je škoda, že Hugh je neustále schovaný v televizních rolích, zaslouží si stříbrné plátno daleko více.
Paddington je prostě bezvadný celovečerák. Pro britofily, jako jsem já, je tento film naprosto ušitý na míru - nádherné panoramatické záběry Londýna, spousta známých britských herců (ovšem nejvíce mě dostal Capaldi, který nabaloval Nicol Kidman :-D), veselá a barvená kamera a animace Paddingtona, skvělý výběr hudby a v neposlední řadě spousta britského humoru!
Jen mě mrzí, že jsem přišla o Bena Whishawa, který daboval Paddingtona v originále.

Už prostě nefrčí rezavý kocour požírající lasagne, ale medvěd s kloboukem milující marmeládu, tak se nestyďte a vyrašte do kina!

Komentáře

Oblíbené příspěvky