Downton Abbey Season 6: Přání ( + fotky z natáčení !!!)

Každý máme nějaká přání , i já je mám a vzhledem k tomu, že šestá série bude nejspíš sérií poslední, tak mám očekávání pěkně velká, protože doufám, že si to naposledy všichni užijeme ve velkém stylu. Doufám, že se Julian Fellowes pochlapil, neboť Downton tento rok, jak všichni víte, již vyhrál celkem tři ceny a jsem si jistá, že ne jenom já, ale i kritici jsou ve velkém očekávání.

Tak pojďme na to!

  • Baby Bates
Fanoušci se v něj modlí již od třetí série, ke kterým se posléze přidali i novináři, ale veškerý mediální tlak na Fellowese nezapůsobil. My (nebo alespoň já) můžeme jedině doufat, že Fellowes udělá šestou sérii v podobném duchu jako byl vánoční speciál.

  • Návrat Toma
Kolem tohoto tématu je veliké tajemno a Allen Leech, zarytý milovník Downton Abbey, jen mlží, teď už jde jen o to zda to má v popisu práce či ve výpovědní smlouvě, každopádně bychom ho tam moc rádi viděli.


  • Mary si konečně vybere ženicha
Já nevím, jak ostatní, ale mě už to trošku unavuje. Vždyť ta holka si pomalu celý seriál vybírá ženichy ( já vím, že ji dva mezitím umřeli). Ovšem bych byla nejraději, kdyby si vybrala onoho posledního Henryho Tabolta, kterého hraje Matthew Goode, kterého jsem si v poslední době úplně zamilovala, zvláště díky Imitation Game. Asi je to nepopulární názor, protože když už všichni přestali myslet na Matthewa, tak dají přednost spíše Gillighamovi, ale na mě moc velký dojem neudělal.

Překvapení v šatně Michelle Dockery - #lovemyjob DA
  • Zjevení Michaela Gregsona
Že by osobní boxovací pytel Juliana Fellowese lady Edith dostala alespoň jednu šťastnou sérii. Jednu. Michaela Gregsona jsem měla moc ráda a moc mě mrzelo, že ho tak ošklivě vystrnadili ze seriálu, každopádně Charles Edwards, který novináře ztvárnil provokuje a mlží stejně tak jako Allen Leech, takže nevíme. Nic není jisté.

  • Robert by mohl dostat nového psa
Smrt Isis všechny mrzel, ale život je změna, proto by do nové série mohl hrabě dostat pejska nového.



  • Sólo pro Downstairs
Služebnictvo má vždy, co nabídnou, jak nás přesvědčilo ve Vánočním speciálu, zatímco děje nahoře už jsem téměř vyčerpané, takže pokud se nedočkáme nějaké nové překvapivé postavy ( což bych ale nerada, protože postav už tak máme hodně), tak by se mohli předvésti zaměstnanci.

Nová posila do týmu? 
  • Svatba Mr. Carsona a Mrs. Hughes
Teď už z toho nemůžou nijak vycouvat, tak zlomyslný Jualian Fellowes není, aby po třech sérií modlení fanoušků ( a Jima Cartera :-D), udělal nějakou zrůdnost. Styl Sir Anthony už je vyčerpaný, takže myslím, že máme zaděláno na krásný konec (či úvod?) série. 

Komentáře

Oblíbené příspěvky