Info aneb maniak seriálů

Protože tady je už nějakou dobu mrtvo a já nechci, aby pokračovalo, mám tady alespoň malý informační článeček.
Vypadá to, že se flákám nebo že se mi prostě nechce, ale já jsem mezitím, co tady je takové ticho, psala veliký článek na anglomanii, který se tam doufám, co nejdříve objeví, takže proto jsem musela MVB ochudit o moji pozornost. Mezitím jsem se také zkoušela dívat na Last Tango in Halifax, o kterém jsem tady chtěla psát, ale bohužel mě seriál nenadchnul, jak jsem čekala, a vzhledem k tomu, že jsem nedokoukala sérii ( a v brzké době asi ani nedokoukám), o něm nemohu napsat.              

Také jsem se začala koukat na nové dva seriály, jak jsem tady nedávno psala. Indian Summers jsou dobré, ale Downton je přece jenom Downton :-) Prázdné místo je přece jenom jiný šálek čaje, ale vynikající seriál.                                                                                                                                

Nyní jsem se také začala dívat na jedno dobové drama, které jsem neznala, ale hrozně mě bavím. Neřeknu o čem je - zatím, ale rozhodně tady o něm budu v brzké době psát.

Jo a ještě se chystají dva seriály, na které se hodlám dívat. O šílených Royals jsem již psala - premiéru by měli mít 15.března. Druhý seriál je z produkce ITV, domovské stanice Downton Abbey -  Arthur and George - premiéra 2. března. Seriál je inspirován životem Arthura Conana Doyla. V novém seriálu také uvidíme Charlese Edwarse, který na Downton Abbey ztvárnil ( a já věřím, že ještě ztvární ) Michaela Gregsona.


Komentáře

Oblíbené příspěvky