Jak se věci mají

Moc se omlouvám za neaktivitu blogu! Když to vezmu popravdě tak za 1. se mi nechtělo, za 2. jsem taky neměla čas (já vím, to říkají všichni) a za 3. se opravdu NIC NEDĚLO! Jakože ( nejsi v tom sama Luci)  fakt nic! Žádné fotky z natáčení, žádné rozhovory, které by něco důležitého řekli, dokonce ani žádné festivaly či udílení cen, na kterých by se Joanne Froggatt promenádovala v opět nějakých stylových šatech (nemyslím to zle, mě se její šatník vážně líbí!). Dokonce jsme se nedočkali ani pokračování Downton Wars, které Rob sliboval už snad před měsícem. Jestli se vůbec dočkáme. 
To něco málo, co se fakt stalo shrnu zítra v Měsíčním shrnutí, abych nenarušovala harmonogram, ale řeknu vám, že toho moc nebude. 
Samozřejmě jsem během tohoto hiatusu mohla vymyslet články, které s Downton moc nesouvisí, jak tomu dělám teď (tedy až dokončím tuhle strašně  dlouhou vymlouvající se předmluvu). Měla jsem takové nutkání, že sepíšu ještě jeden článek o Londýnu, neboť jsem doma už skoro měsíc a já stále nedostala s té nadšené euforie (stačí jen zavřít oči a už jsem tam), ale nakonec jsem si to rozmyslela. 
Červen většinou také není moc akční z hlediska různých trailerů (ten bývá obvykle na konci srpna před premiérou X-Faktoru), ale loni se ještě v tomto měsíci objevil preview, který toho sice moc neřekl (pouze, že věci se mění a to se mění už tak tři série, že), ale stále je to preview. Také tají ledy, je již více rozhovorů a vzhledem k tomu, že to poslední série, tak ITV může být buď ještě více tajemná než v minulých letech (což nechceme) nebo naopak více sdílná a přilákat k obrazovkám, co nejvíce lidí (což chceme a což si myslím, že je více pravděpodobné, neboť Downtonu loni sledovanost dost klesla). Každopádně kdyby se nic nedělo mám záloze právě rozkoukané dobové drama (které možná znáte) jako poslední tečku na léčbu DA absťáku. Taky jsem začala postcrossingovat (a přišel mi moc pěkný pohled, který potěší všechni fanoušky Downtonu), a na závěr mám pár tipů v rukávu na příjemnou britskou atmosféru, takže máte se na co těšit

Komentáře

Oblíbené příspěvky