Trip do Londýna

Britofil se dočkal a zítra vyráží do růžového Londýna za novorozenou princeznou! Trochu je mi líto toho, že se holčička nenarodila o dva dny později, to bych si totiž užila tu pravou atmosféru v plné míře, ale člověk nemůže mít vše.


Jistě jsem to tady již někdy psala - v Británii jsem nikdy nebyla, což je pro mě taková ostuda jelikož se prohlašuji za velkého britofila. Už brzy si tedy tento vroubek napravím a v pondělí se už budu procházet po Millenium Bridge a navštívím nultý poledník.


Jedu se školou na tradiční zájezd s přespání v hostitelských rodinách. Od svých kamarádů jsem slyšela leccos, ale já v Londýňany věřím a doufám, že naše soužití proběhne v pohodě a žádné komplikace nenastanou. Čeho se spíše bojím, tak to cesty. Znám se a vím, že v autobuse/autě na dlouhých cestách nikdy neusnu. Pořád mám tu potřebu sledovat, co se kolem mě děje a kde se právě nacházíme, třebaže je venku tma jak v pytli.


Takže když se bude dít něco převratného a tady na blogu to nebude, tak důvod je napsaný nahoře. Hiatus blogu bude trvat až do pátku, možná soboty - záleží, kdy přijedu. Každopádně se bude snažit sledovat dění pomocí tumbleru - můj najdete ZDE.


So here we go!   

Komentáře

Oblíbené příspěvky