Citáty a rozumy hraběnky vdovy

Violet mě mnohé naučila. Její citáty by daly na celou knihu. Připravila jsem pro vás výpis toho z nejlepšího, snad se znovu pobavíte. 



"Nejdříve elektrika, teď telefony. Občas se cítím, jako bych žila v nějakém románu od H.G. Wellse."



"Principy jsou jako modlitby. Ušlechtilé, samozřejmě. Ovšem na večírku trapné."



"Nevzdávej se, má drahá. Vzdávat se je pro střední třídu."



"Já nejsem žádná romantička, ale uznávám, že srdce neexistuje jenom proto, aby pumpovalo krev."



"Já jsem žena, Mary. Můžu si protiřečit, jak bude chtít."



"Není nic lehčího než se vyhýbat lidem, které nemáš ráda. Vyhýbání se svým přátelům, to je teprve zkouška."


"V každém vztahu je vždy moc pravdy."


"Muži si ničeho nevšímají."


"Musíš převzít kontrolu nad svými city, dříve než ony převezmou kontrolu nad tebou."


"Znáte mě...nikdy si neztěžovat, nikdy nevysvětlovat."

Komentáře

Oblíbené příspěvky