Zpátky do lavic

Pokaždé, když mě čeká těžká challenge nebo nějaká nepříjemná situace, snažím se nějak odměnit, koupit si dárek, který třeba nepotřebuji, ale povzbudí mě a dodá mi sebevědomí. V tomto případě je do návrat do školy. Nikdy jsem si po volném prázdninovém režimu do školy moc netěšila, ale letos se kvůli různým okolnostem těším ještě méně...vlastně vůbec. Proto jsem ke konci měsíce moc nešetřila a koupila jsem si svetr, který jsem prostě musela mít a k němu jedno sladěné tričko. A dnes jsem si ze zásilkovny vyzvedla balíček obsahující knihy Moab is my Washpot - nejpopulárnější autobiografii Stephena Frye a Parade's End od Forda Madoxe Forda, která sloužila jako předloha mé oblíbené stejnojmenné minisérii, o které píši zde.

 

Jinak se samozřejmě konejším myšlenkou, že závěrečná série začne již za 20. dní. Samozřejmě můžete jako loni čekat překlady oficiální synopse týden dopředu (s výjimkou prvního dílu, která snad bude dříve) a také recenze neboli reviews, které se bude snažit publikovat hned den po odvysílání dílu tedy v pondělky.

Pro nás, školou povinné, přeji úspěšné přežití dalšího školního roku a ostatním spokojenou poslední třetinu roku. :-)

Komentáře

Oblíbené příspěvky