Halloween v Anglii + Info

Drazí čtenáři,

předně se chci omluvit. Sama nesnáším, když  na nějakém blog čtu neustálé výmluvy, jak dotyčný nemá na blog čas nebo ještě hůř, že neví, o čem má psát. O to víc nesnáším, když to musím tentokrát napsat i já. Ne, že bych neměla o čem psát - v hlavním sezóně Downton Abbey je prostě pořád o čem psát, ale dost jsem podcenila tento školní rok a mám na blog o mnoho času méně než loni. Taky se věnuji více volnočasovým aktivitám nebo mě alespoň jednou měsíčně můžete najít v jednom z brněnských kin. Dělám vše proto, aby můj blog byl kvalitní a to hlavně potom, co Carson nadobro zavře downtonské hlavní dveře. Proto se omlouvám, že v poslední době je blog takový monotónní. Snažím se plnit sliby, které jsem dala před začátkem série a to v pondělí (většinou večer a někdy až pozdě večer, omlouvám se)  recenzi a den na to synopsi na následující díl, ale mimo to jiné příspěvky nestíhám...zatím.


Teď ale k tomu, o čem jsem chtěla psát nejvíce (ano, tu omáčku před tím jsem napsat musela :-) ). Přesně za týden odjíždím na týden do Británie. Bylo to neplánované a trochu na rychlo, ale moje škola pořádá díky příspěvkům z Evropské Unie zájezd do Británie pro držitele certifikátu z cambridgeských mezinárodních zkoušek (PET, FCE, CAE...) zadarmo. No kdo by nejel?  
Z Brna vyjedeme pátek 30.10 a do Británie přijedeme 31.10 a po prohlídce v Bath se v Bristolu budeme ubytovávat u rodin. Proto nadpis Halloween v Anglii. Bude to zajímavé. V České republice se Halloweenem spíše opovrhuje, i když se mi zdá, že v poslední době už ho Češi také přestávají vnímat jak svátek,o co jim cpou obchoďáky, ale také si sami vyřežou dýni. Nechápu, co je na tom špatného, vždyť můžeme slavit Halloween (v našem českém způsobu) i Dušičky zároveň. Halloween se ale také často spojuje pouze s Amerikou, ale tento svátek je také tradiční přece i v Británii (ale hlavně v Irsku), takže to bude zajímavé být v centru dění.




To ale znamená, že se tady v pondělí neobjeví recenze, neboť předposlední díl neuvidím do té doby než se vrátím do ČR a to bude ve čtvrtek (ledaže by moje rodinka se také na DA dívala a dovolila by mě se dívat s nimi, ale rozhodně se nikomu nechci vnucovat, takže se zatím z tohoto scénáře moc neraduji). Synopse na závěrečný díl před Vánočním speciálem ale zveřejněná bude, protože stejně jako vy i já miluji spoilery. Jo a ve čtvrtek - den před mým odjezdem - se zde objeví článek, který bude již taková ochutnávka stylu, ve kterém bude blog pokračovat po DA. Tentokrát se článek bude týkat Shakespeara.

Takže se omlouvám, že tady bude na týden takové mrtvo a popřípadě nebudu odpovídat na Vaše komentáře, každopádně přijedu v hezky britské náladě, takže můžete čekat nějaký report z mojí cesty s plný fotek a také můžete sledovat můj instagram.

No to je asi tak vše, co jsem chtěla napsat. Uf. Mějte se krásně, užijte si víkend a díky, že mě pořád čtěte, ani nevíte, jakou mi tím děláte radost.


Komentáře

Oblíbené příspěvky