A co jsem si z Británie přivezla?

Přiznejme si, že Británie je pro nás Čechy opravdu hodně drahá. Ale na druhou stranu je tolika obchodech  tolik krásných věcí, že někdy prostě nelze odolat.




V Tesco jsem koupila klasické britské vánoční pečivo - Mince Pies, které se pokusím na Vánoce upéct i já sama. Jako minule jsem také pro rodiče přivezla výtečné Shortbreads z Marks and Spencer. Vzadu leží klasické waleské koláčky koupené ve skanzenu Saint Fagants a všemu vévodí Poppy koupená za symbolický peníz. 


Moje milované čaje z Marks and Spencer - zelený a heřmánkový. Oba dva jsou Fairtrade. 


Když jsem v M&S viděla nové číslo Radiotimes, úplně jsem zajásala, až se mě chudák prodavačka musela ptát, jestli jsem v pořádku. Časopis měl totiž vyjít až sedmého. Přečíst si ho můžete zde. Druhý časopis je What's on TV?, který píše o sedmém díle a dá se číst zde.


Plátěná taška z Lush feat. můj pes. Stále voní po drahé kosmetice (taška, ne pes), kterou jsem si nekoupila. 



Dárky pro moje kamarádky, které bohužel nemohly jet s námi. Čokoládky ve tvaru waleského draka a kalendářík s londýnskými památkami. 

Komentáře

Oblíbené příspěvky