Good evening!

Drazí čtenáři Malého Velkého Britofila,

díky za přízeň. Z Británie jsem se vrátila živá, zdravá a v pravé britské náladě a jsem ráda, že jste si mého blogu užívala, i když jsem byla mimo ČR a tudíž blogovat jsem nemohla blogovat. Na sedmý díl jsem se bohužel dokoukala teprve včera a opravdu se mi to moc líbilo. Předpokládám, že většina z vás má již tento díl zhlédnutý, takže recenzi již psát nebudu, ale na osmý - tudíž závěrečný díl před vánočním speciálem - který se bude vysílat v neděli, již připravuji kapesníčky a už málem vařím čaj - ten den musí být vše perfektní.

Ještě dnes přidám fotky k osmému dílu a snad to stihnu během víkendu a podělím se s vámi se svými dojmy a fotky ze země zaslíbené. V pondělí na vás bude čekat moje předposlední recenze. Jak říká moje babička: Co budu dělat?

Ještě jednou velký dík!

Komentáře

Oblíbené příspěvky